allt-om-inget

Direktlänk till inlägg 25 juni 2009

Ett riktigt "nu är jag less" inlägg

Av Sussi - 25 juni 2009 22:17

Vilka jäkla skitlotter!! Dessutom var fotbollsplanen full av bilar så vinstchansen sjönk rätt så rejält. Dumma semestertider :-(  Som ni kanske har förstått så vann vi ingenting hihi

Eftersom det var så många bilar idag så gick det betydligt fortare än vad det brukar göra. Jag kom hem hela 20 min tidigare än jag brukar så nu borde man tänka till och gå och lägga sig så man inte kommer vara så trött imorgonbitti.. Borde ja :-) Det första jag gjorde när jag kom hem var att starta datorn så där sket det sig. Varför vara pigg på jobbet, det är ju ändå inget kul att vara där hihi 

En hel månad kvar till semestern. Fy vad jag är arbetstrött.. VILL HA SEMESTER NU!!!!!

Gnäll, Gnäll och åter Gnäll... Suck! Jag får hoppas jag känner mig gladare imorgon.


 
 
Kjell

Kjell

25 juni 2009 22:55

Skam den som ger sig, du kanske skall vila turen i form & ha uppehåll några veckor?

http://my2cent.bloggagratis.se

 
*tingeling*

*tingeling*

25 juni 2009 23:22

Men attans.... men du glömde tuta här!!! där har vi felet!! :) Ja, det är så hämst ingen empati för nått levande där inte... suck...

http://www.metrobloggen.se/hyttabytt

 
marita

marita

25 juni 2009 23:30

Vädret hinner ju ändra sig många gånger än.Det brukar ju vara bättre badtemperaturer längre fram.Jag ska åka uppåt om fyra veckor.Då är det väl snart höst däruppe,hi,hi.Nej nu ska vi inte måla faen på väggen.
Nattiskramen.

http://www.metrobloggen.se/pussnosar

 
soffie

soffie

26 juni 2009 01:19

trist att det ej blev nån vinst,
svar:jag är uppvuxen på båt,så för mej är båtliv=sommar
kram

http://www.soffie69.blogg.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

26 juni 2009 04:20

Vad synd att du inte vann något, men bättre lycka nästa gång:) Kan förstå att du längtar till semestern kan tänka mig att du börja räkna ner.
Ha en super skön dag, kjamen

http://bearclaw.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

26 juni 2009 07:26

Vad synd att det inte blev någon vinst.
Hoppas att du får en skön och solig helg när du är ledig från jobbet
Kramar

http://danslillis

 
Chi

Chi

26 juni 2009 11:34

Först o främst vill jag svara att, ja, skvättskydden är jättebra till små hundar men även till större. Har man en hund som på grund av ålder eller sjukdom blivit inkontinent är skyddet nästan oumbärligt. jag har fått veta att jag räddat livet på många sådana hundar med hjälp av skvättskydden. Det är ju jättejobbigt med en hund som droppar överallt hela tiden.
Det är för sorglige att Mr Jackson är borta med tanke på hans tre barn inte minst. Han var nog en komplicerad människa som haft det svårt i hela livet.

http://www.metrobloggen.se/wiolas

 
Elisabeth

Elisabeth

26 juni 2009 16:09

Tack för fina kommentarer. Jo, nog försöker jag hitta det "braiga" på Nätet och det är ju viktigt för mitt tillfrisknande. Min schizofreni-sjukdom ÄR ju allvarlig, och kan inte alltid "sålla bort det negativa"./Blir du allt "lite avundsjuk" nu när jag säger att jag vann en ny sommarbingolott hos Lotta på Liseberg måndags..?? Hoppas att du får en JÄTTEHÄRLIG semester när den kommer om en månad och med KANONVÄDER förhoppningsvis också!/Kram

http://elisannw.bloggagratis.se

 
helga

helga

26 juni 2009 19:14

Jag har ca två veckor kvar att jobba - längtar också nu...

http://helga1.bloggagratis.se

 
Stevie

Stevie

27 juni 2009 23:50

Hej Sussie!

Hamnade hos Dig när jag skulle till en annan Sussie! Men kul att mötas ändå!

ja det här med att försöka vinna är ett elendes elende!
vann inget på Travet(V75) idag heller!

Önskar Dig en bra natt
och en trevlig Söndag!

Kram
Stevie

http://www.metrobloggen.se/esthonianangel

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussi - 6 juni 2013 19:15

    När vi flyttade in i vårt hus för ca 10 år sen så svor jag att jag aldrig skulle klippa gräset! Ville min sambo bo i hus (egentligen är jag en stadsbrutta) så fick han se till att såna praktiska saker blir gjort själv. Inga problem sa samb...

Av Sussi - 1 juni 2013 12:30

    Solen skiner, 22 grader varmt ute! Fredagsmiddagen ska förberedas.. Jag jobbade sent idag så klockan är efter 19 när jag kliver innanför dörren. Mästerkocken ska precis sätta igång sitt arbete..     Det viktigaste.. Innan man bö...

Av Sussi - 26 maj 2013 11:00

  Vad tiden går fort. Man hinner liksom inte med. Denna vecka har det varit fullt upp. Bl a med jobbet som firat 70 år i branchen. I 3 dagar firades det med buffé i partytältet, mingel, uppvisning av hur en bombhund jobbar, tävlingar och afte...

Av Sussi - 19 maj 2013 19:45

   I torsdags lämnade jag sambo och Spike.. Men bara för en helg ;) Han fick vara kvar hemma med alla måsten medans jag..    inte haft några måsten alls! Bara roat mig..   Vädret var helt fantastiskt i Säfsen Stugby. 20-22...

Av Sussi - 12 maj 2013 10:30

  Den som spar han har.. Fast i det  här fallet kanske sparandet inte är det allra bästa. Vi har ett litet utrymme i garaget där allt slängs in i förbigåendet. Konstigt nog verkar det aldrig ta sig vidare in i bilen! Det tog mig ca 15 minuter...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards