allt-om-inget

Direktlänk till inlägg 13 maj 2010

En Award :)

Av Sussi - 13 maj 2010 22:15

  

 

Jag har fått en award av Carina. Tack snälla du för det :)

Jag blir lika glad varje gång. Jag har gjort den här en gång förrut så jag kör en liten uppfräschning av den igen :)

Man ska berätta 7 saker om sig själv och sen skicka den vidare till 7 personer men jag har redan gett den tidigare till 7 personer så den här gången ger jag den till alla som är sugna på att få en award. Ni är alla värda den :)

 

1. Jag är envis.. ibland lite mer än jag borde vara

2. Jag erkänner gärna att jag har fel men vill gärna få bevisen först. Den här hör ihop lite med 1:an

3. Karta och kompass hjälper inte mig. Jag hittar inte i alla fall!!! Jag har världens sämsta lokalsinne. Det var därför jag trodde stenhårt att jag skulle få en GPS i julklapp. Men antagligen vill nog mina nära och kära att jag ska åka vilse hihi

4. Om jag inte får nya sår varje dag. Eller blåmärken känner nog inte sambon igen mig. Jag är otroligt klantig. Jag är den personen som vänder i en dörröppning och slår näsan/huvudet i dörrkarmen eller snubblar och gör illa tårna på en nästan obefintlig tröskel.

5. Jag är sockerberoende. Och då menar jag verkligen beroende!! Igår åt jag polkachokladen fast jag egentligen inte får äta godis..

Ny dag... nya tag :-)

6. Mina vänner är otroligt viktiga för mig. Jag skulle göra i princip allt för att hjälpa om nån av dom är i knipa!

7. Humor behövs varje dag. Jag gillar att skämta och skratta. Ett gott skratt förlänger livet..? Eller??

 
 
cecce

cecce

13 maj 2010 22:38

Tycker du verkar vara en mycket sympatisk person trots dåligt lokalsinne och blåmärken!!!

Kramar

http://www.ceccesblogg.blogg.se

 
soffie

soffie

14 maj 2010 00:20

grattis till den awarden och va kul att få reda på mer om dej:)

http://www.soffie69.blogg.se

 
av irja

av irja

14 maj 2010 00:55

Kära Sussi !!!
DU, är inte ensam om att ha dåligt lokalsinne,här har du en till....LER...OCH utan humor är livet surt ......HA en fortastt skön solvarm försommar HELG......KRAM IA.....

http://40-talistenbloggplatsen.se

 
Carina

Carina

14 maj 2010 05:46

Vad kul att få veta lite mer om dig :-) Det där med klantighet är det nog många som delar med dig. Snubblar över småstenar eller sätter krokben på sig själv haha ja det är tur man har humor så man kan skratta åt sig själv. Hoppas du får en härlig dag, kram

http://tysonochganget.blogspot.com

 
camilla

camilla

14 maj 2010 07:04

Jag tror att folk som har dåligt lokalsinne är bland det trevligaste och roligaste folket man kan vara tillsammans med.
Jag är nämligen en av dom också ;)
Ha det bäst!
Kram!

http://cammo69.blogspot.com

 
Maddo

Maddo

14 maj 2010 07:38

Först trodde jag du skrev om mig... sen kom gps-grejjen och såren samt sockerberoendet då upptäckte jag att så inte var fallet. Men sne var du tillbaka på banan igen.. ;) Gillar punkt 2, den är såååå Maddo (uttryckt som en fjortis).. :D

Kramar!

http://blogg.dreammaddo.se

 
Daniel

Daniel

14 maj 2010 08:03

Grattar! E oxå envis, sockerborende och älskar humor!!

http://danielfagerholm.webblogg.se

 
Vivi

Vivi

14 maj 2010 08:08

Tack för din gulliga kommentar Sussie! Det var en fin begravning.
Den där awarden förtjänar du verkligen!

Visst är polkachokladen god ?? Tycker den är riktigt mumsig!
Skönt att du har semester nu, vi får hoppas på fint väder, kan vara skönt för dig att bara ta det lungt nu och verkligen "landa" så att säga.

Kram
Vivi

http://www.missvivis.se

 
znogge

znogge

14 maj 2010 09:51

Lite socker är säkert ingen fara. Nästan så att det blivit smått hysteriskt. Äter man inte choklad varje dag så lär det inte vara katastrof. Lite gott måste man få unna sig!

Mitt lokalsinne är däremot riktigt bra.

Kram

http://znogge.wordpress.com

 
Ama de casa

Ama de casa

14 maj 2010 15:16

Punkt 4 - det hade lika gärna kunnat vara jag :-)

http://amacasa.wordpress.com

 
charlotte

charlotte

14 maj 2010 17:19

tror att jag läst det förut eller annars tycker jag mig känna igen det så väl för att det kunde varit jag

http://kloppan.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussi - 6 juni 2013 19:15

    När vi flyttade in i vårt hus för ca 10 år sen så svor jag att jag aldrig skulle klippa gräset! Ville min sambo bo i hus (egentligen är jag en stadsbrutta) så fick han se till att såna praktiska saker blir gjort själv. Inga problem sa samb...

Av Sussi - 1 juni 2013 12:30

    Solen skiner, 22 grader varmt ute! Fredagsmiddagen ska förberedas.. Jag jobbade sent idag så klockan är efter 19 när jag kliver innanför dörren. Mästerkocken ska precis sätta igång sitt arbete..     Det viktigaste.. Innan man bö...

Av Sussi - 26 maj 2013 11:00

  Vad tiden går fort. Man hinner liksom inte med. Denna vecka har det varit fullt upp. Bl a med jobbet som firat 70 år i branchen. I 3 dagar firades det med buffé i partytältet, mingel, uppvisning av hur en bombhund jobbar, tävlingar och afte...

Av Sussi - 19 maj 2013 19:45

   I torsdags lämnade jag sambo och Spike.. Men bara för en helg ;) Han fick vara kvar hemma med alla måsten medans jag..    inte haft några måsten alls! Bara roat mig..   Vädret var helt fantastiskt i Säfsen Stugby. 20-22...

Av Sussi - 12 maj 2013 10:30

  Den som spar han har.. Fast i det  här fallet kanske sparandet inte är det allra bästa. Vi har ett litet utrymme i garaget där allt slängs in i förbigåendet. Konstigt nog verkar det aldrig ta sig vidare in i bilen! Det tog mig ca 15 minuter...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards