allt-om-inget

Alla inlägg under september 2009

Av Sussi - 2 september 2009 07:16

Först så började det ösregna precis när jag ska kliva ur bilen och gå in till min arbetsplats, jag höll på att halka omkull (var nästan ner i spagat) utanför dörren i vattnet, jag höll på ligga raklång i trappan när jag snubblade till på ett trappsteg. Kan bara tacka för att man inte hade druckit nåt starkare, då hade det kunnat gått riktigt illa hihi

Dessutom så loggade jag in i datorn och upptäcker att systemet strular..

Allt detta innan kl 7 på morgonen! Vad säger man.. det kan ju bara bli bättre.. eller???



Av Sussi - 1 september 2009 19:14

Jag har INTE varit på Max och handlat hamburgare.. Nej då, inte alls.. jag lovar!! *visslar oskyldigt med fingrarna i kors*

Och jag har INTE ätit upp det sista jag hade kvar i gott och blandatpåsen som har legat och skrotat i väskan i evigheter heller.. Absolut inte!!

Tur att man har sån karaktär och styrka så man kan undvika att göra såna dumma saker!! *visslar ännu mer oskyldigt*


Mmmm Gott var det hihi




Av Sussi - 1 september 2009 07:07


Jaha.. Då var det 1:a september!!! Är det höst nu?

När jag gick upp i morse var det nästan helt mörkt ute. Det går alldeles för fort! Nästa vecka kommer det säkert vara helt kolsvart :-(

Jag passade på att titta in björkarna på vägen till jobbet och dom var nästan helt gula! Hur mycket jag än försöker intala mig själv att det är fint och färgsprakande när träden byter färg och att det nu går att tända massa mysiga ljus så vill jag inte.. Vill inte... VILL INTE!!

Om man skulle vinna dom där pengarna nu och köpa ett hus på nån medelhavsö.. Det vore nåt dé :-)

Ska nog köpa en trisslott på vägen hem från jobbet idag!





Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards