allt-om-inget

Alla inlägg under juni 2009

Av Sussi - 2 juni 2009 23:29

Nu har vi kommit ännu ett snäpp längre i våran planering till möhippan. Allt är praktiskt taget spikat nu i vad vi ska göra väg. Nu ska bara allt bokas.. Jag har fått äran att boka restaurang!!

Tänk så skoj det alltid blir när ett gäng tjejer träffas.. Så mycket jag skrattade ikväll var det länge sen jag gjorde :-)


Nej nu får jag skämmas!!! Så här sent får inte jag vara uppe..

Så nu är det bara att gå och krama kudden så jag förhoppningsvis kommer upp till 5 i morgon bitti i alla fall, lite sovmorgon måste jag ändå få hihi


Av Sussi - 2 juni 2009 18:17

Jag har börjat halvera alla mina måltider!! Nu gör jag ett ärligt försök att krympa min magsäck.. Jag åt alldeles för stora portioner innan!

Problemet är vad man ska göra med den här hungern man går med hela tiden!! Jag vill ju inte gå och slänga i mig något onyttigt och riskakor gillar jag inte. Frukt ledsnar jag på så fort.. Vad kan man mer äta som är lite mättande som inte är så fett?? Hjälp!! Har ni några bra tips?


En liten fräckis så här på tisdagseftermiddagen :-)


Det var ett par som hade varit gifta i över 20 år. Varje gång de skulle älska så insisterade mannen på att de skulle ha lampan släckt. Nåväl, efter 20 år kände kvinnan att det där var ju löjligt. Hon funderade på hur hon skulle få honom att sluta med denna tokiga vana. Så en natt när de var mitt uppe i vild älskog, tände hon ljuset. Hon tittade ner och såg att
hennes man höll i en batteridriven låtsaspenis med vibrator — mjuk, underbar och större än en riktig. Hon gick i taket:
"Din impotenta idiot", skrek hon åt sin man. "Hur har du kunnat ljuga för mig i alla dessa år? Förklara dig!"
Mannen tittade henne rakt i ögonen och svarade lugnt:
"Jag förklarar leksaken om du förklarar barnen."

Av Sussi - 1 juni 2009 20:26

Jaha.. Då var helgen slut igen!

Även om jag bara har 4 dagarsveckor så känns det jobbigt :-)

Det är ju så himla skönt att vara ledig. Den där semestern man har sååå långt kvar till lockar mer och mer!! Kan det inte vara vecka 31 NU och så klämmer vi in dom 7 veckorna det är kvar därefter istället hihi Det skulle betyda att jag skulle ha 11 veckors semester... Vilken dröm!!!


Tisdag efter jobbet är det dags för Möhippeplanering 2..

Nu ska det bestämmas vad vi ska göra :-) Vad skojigt det ska bli hihi

Hoppas ni får en härlig morgondag och att det inte regnar för mycket på er!!


Skenet kan bedra! :-)


Av Sussi - 1 juni 2009 13:25

Gick precis in på SMHI för att titta på vad veckans väder har att erbjuda. Förväntansfull som bara den eftersom vädret är kanonfint även idag. Solen gassar och jag springer omkring i bikini och njuter.. Nu har ju sommaren börjat :-)

Men hela veckan skulle det bli regn och mellan 6-11 grader... WHAT!!!

Från det här underbara sommarvärmen till dom där blygsamma temperaturerna!! Vem har vi retat och var ska vi be om ursäkt???

Så nu ska jag springa ut och njuta av den sista solen på ett bra tag..

Glöm inte att smörja in er och vända på er då och då hihi



Av Sussi - 1 juni 2009 07:16


Precis urkommen ur sängen. Hela kroppen skrek, ligg kvar din dummer. Eftersom den var så otrevlig så gick jag upp på en gång!! Sånt där tål jag inte :-)

Jag är så avundsjuk på dom personerna som är morgonpigga. Som vaknar innan klockan ringer och faktiskt går upp!!! Jag skulle vilja vara en sån person.. Jag har alltid haft svårt att gå upp på mornarna. Stackars min mamma, hon fick nästan ägna hela sin morgon med att försöka få upp mig ur sängen så jag skulle komma iväg till skolan i tid när jag var mindre hihi

Man kan säga att det var jag som bidrog till hennes tålamod!! :-)


Nu är det snart dags att frossa i sig frukost..

Jag tänker nog inte göra som Takeru Kobayashi som precis tagit tillbaka sin udda titel som världens snabbaste hetsätare. Han smällde i sig 2,6 kilo pizza på 6 minuter. Rackarns vad han måste mått dåligt efter den tävlingen, när magen ska till och försöka smälta all pizza... Inte avundsjuk hihi

Jag tar mig nog bara nån macka med te till..

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards