allt-om-inget

Alla inlägg under mars 2009

Av Sussi - 30 mars 2009 17:53

Ibland handlar det bara om inställning..

Ni som har läst min blogg idag vet vilket jag valde..!!

Av Sussi - 30 mars 2009 14:25

Idag är det en riktig latardag. Jag vet att jag har massvis att göra men som det känns nu så kan jag alltid göra det nån annan dag.. Orkar inte!!

Varje måndag brukar jag ta en timmes promenad. Men det blåser så mycket så jag vill inte ens kliva utanför dörren (jag hatar när det blåser). Får ställa mig på crosstrainern istället lite senare.

Min sambo ligger i ena delen av soffan och spelar poker (han jobbade i natt så han har ledigt idag) och jag ligger i den andra och tittar på film och Doris ligger utslagen på golvet..

Funderar på att samla ihop tillräckligt med energi så det räcker att starta en tvättmaskin..Vi får se hur det går med det. Man måste ju tyvärr hänga tvätten när den är klar också :) 

Hihi..Undrar vem som gav butlern ledigt idag!!!!


Av Sussi - 30 mars 2009 08:58

Hittade denna hos http://alleswe.bloggagratis.se


Gör så här:

1. Gå in på Google.se (bildsök)

2. Sök på datumet du fyller år (te x 28 mars)

3. Ta andra bilden och ladda upp.

4. Bilden du ser är din framtid


Jag tänkte detta måste jag prova!

Får jag möjligen fram en bild på massa pengar eller nåt annat skojigt.

Detta är vad jag fick.. Undrar vad det står för?????


Av Sussi - 30 mars 2009 07:59

Titta vad jag har fått av snälla  http://annlouises.webblogg.se

Tack så jättemycket för den fina awarden..

Blir så glad att du tänkte på mig!!

Jag skulle vilja ge den till alla er som läser och tittar in i min blogg.  Eftersom jag är relativt ny på detta så är ni alla mina nyfunna vänner!

Bara ta med till era egna bloggar..

Varsågoda!


Kram på er!






Av Sussi - 29 mars 2009 21:35

Nu är det dags att titta på en liten tv-serie eller två.

Min sambo jobbar hela natten så man är helt ensam. Tror nog jag tar med mig datorn in i sovrummet och tittar där.

Natti Natti

Av Sussi - 29 mars 2009 17:42

Jag och syster åkte till Fullerö handel idag. Jag hade inställningan att jag inte skulle köpa nåt speciellt.. Jag var där för inte så länge sen och handlade så jag antog att jag var klar.

Men så fel man kan ha.. Hittade en så fin skål som man kan ha till så mycket (den var blå, min älsklingsfärg). Jag kunde bara inte stå emot. Den får stå på soffbordet. Så nu är mitt fina ljusfat förvisat till matbordet istället. Det blir ju faktiskt inte mindre fint där :)

Nu är jag i valet och kvalet vad jag ska ha i den. Man kan ha frukt, godis, chips, flytljus, pelarljus, till och med 3 veksljuset fick plats.

Nackdelen var att den inte var riktigt platt i botten så det blir lite ostadigt. Men det är inget som inte lite fantasi kan bota..

Tror kanske jag ska prova att fylla i vatten och få teljus att flyta i den. Om jag får det att fungera så kommer det bli så fint. hoppas hoppas.

Hittade också en gjutjärns väggljushållare som var söt. Självklart på måste jag ju ha den också. Finns ingen hejd när shoppingmonstret släpps lös!

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Skapa flashcards