allt-om-inget

Alla inlägg under februari 2009

Av Sussi - 13 februari 2009 18:43

Morgonen började inte bra. Min sambo är hemma några dagar denna vecka. Han brukar gå upp tidigare än mig så det finns ingen som hör när jag snoozar. Jag är en sån där som ska snooza 5-7 ggr innan jag går upp. Eftersom jag inte ville väcka honom mer än nödvändigt så stängde jag av larmet. Man brukar tänka... Det är inga problem, jag somnar inte. Men ack så fel man kan ha. Jag somnade som en stock. När jag väl vaknade med ett ryck hade jag inte många minuter på mig att duscha, fixa ordning mig och ordna frukost. Men skam den som ger sig. Jag hann till jobbet i tid.

Av Sussi - 12 februari 2009 20:27

Älskar båda två!!

Av Sussi - 12 februari 2009 19:57

Jag tänkte jag skulle lägga ut bild på min favorithund Doris. Så alla kan se hur söt hon är. Henne kommer det skrivas en hel del om, kan jag tänka mig.. Tyvärr så är våran hund lite till åren nu. Hon fyller 8 år 20:e mars. Nu börjar man märka av lite ålderskrämpor. Det gör mig så ledsen för då kommer tankarna på vad det leder, upp i huvet på mig. Hon har troligtvis fått artros. Och eftersom medicinen vi fick tog bort haltandet helt så får vi anta att diagnosen stämmer. Man vill ju inte att hon ska lida!!

Av Sussi - 12 februari 2009 19:48

Då tar jag det stora steget ut i it-världen. Trodde inte jag skulle börja blogga. Dessutom tror jag att jag är sist i världen med att göra det. Men vad tusan..Varför inte? Inte för att jag tror att nån kommer läsa det. Men man vet aldrig! Här kommer jag blanda allvar och skoj. Mest skoj blir det nog.. Nu ska jag bara förstå hur den här sidan fungerar. Jag återkommer när jag har gjort det.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards